Tuesday, December 22, 2009

LOST WORLD OF TAMBUN

2 ari lepas aku g lost world of tambun
bagi aku kat sana tak bape nak best la tak berbalui ngan harga yang kita bayar
harga tiket dia untuk dewasa rm30 dan kanak2 rm25
aku rasa tak best mungkin juga sebab ak dah g 2 kali tak tau la pulak kan
aku rasa sunway n a'famosa lagi best.....
kat bawah ni ada bape gambar yg sempat ditangkap tengok la




mari kita makan


ni kat atas bawah kiri n kanan penuh ngan ular n biawak geli oooooo.........


burung kakak tua ni ada ke nak patuk kepala aku masa aku nak tangkap gambar dengan dia


sasi bagi burung makan








bagi kambing makan (busuk gila bau kambing ni)




pandai tak aku tangkap mcm gmbar poster tak(banga sikit)

mana lagi comel
Align Center
ni dah nak balik dah



gambar kenangan bersama kucing ada 7 ekor semuanya


ini je la gambar yang sempat ditangkap
gambar mangi tak ada sebab masa tu hp simpan dlam loker tak leh nak tangkap
yang kat atas ni banyak gambar kat petting zoo je.

No comments:

NuRAin PuNYa