Saturday, January 2, 2010

SUKA & DUKA

baru permulaan tahun ni aKu dah dapat berita yg suka dan duka
semuanya pasal result aku
frust gila beb ***
aku kecewa dengan diri aku sendiri
padan muka sapa suruh main2
dah tau sem ni subjek susah macam gila babi
tapi aku relex cam badak je
pastu dapat la result cam relex gak
PADAN MUKA AKU!!!!!!!
tapi aku syukur pada ALLAH aku lulus
walaupun result turun gila
tak merasala aku akj sem ni
baru ingat nak kumpul sijil akj
AIN BERUSAHALAH LAGI INI BUKAN TITIK PENGAKHIRAN
ada 2 sem lagi untuk kau bukti kan
CAYUK!!!!!cayuk!!!!!!!
AKU PASTI BOLEH!!!!!!!!
janganlah kecewa
kecewa itu bukan lah satu pengubat
malah kecewa itu lah untuk memakan diri sendiru
BANGKIT LAH WAHAI KAWAN2 KU
KITA BUKTIKAN KITA BOLEH BERUSAHA UNTUK BERJAYA
kita perlu teruskan perjuangan kita ini sampai ke titik yang terakhir
MARILAH KAWAN2KU KITA BANGKIT SEMULA
BUKTIKAN PADA DUNIA HAHAHAHAHAHA.....................

No comments:

NuRAin PuNYa