Friday, July 29, 2011

GENTING PART 3

Okey lepas masuk H.A kita org masuk Ripley's Belive It or Not! lak

macam2 benda yg pelik dan unik yang ada kat sini
jom tgok2 gambar yang aku nak kongsi dengan korang kat sini







 sakit tu duk kat kerusi ni(tgok le riaksi muka aku tu)
 bertuah???




 tinggi tak


 benda ni sebenarnya nanti korang akan rasa jambatan ni berpusing2 tau
dah abis jom kuar =)
 lepas abis jln2 dalam Ripley's Belive It or Not! lepak jap letih =)

 sambung jalan2 sebelum balik bilik

 lepas habis jln2 indoor perut pun berbunyi ape lagi jom melantak (licin x)

Okey nanti kita cita pasal outdoor lak ye dalam part 4 
part yg terakhir =) kasi layan

1 comment:

ayuhusna said...

Nape sakit plak duk kat krusi tu?

NuRAin PuNYa